فارس دی پی آر آمار مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته در زنجان افزایش یافته است - فارس دی پی آر

پرویز قزلباش در گفتگو با فارس دی پی آر با بیان اینکه استان زنجان در زمینه پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون جایگاه خوبی در کشور دارد، گفت: ۲۴ پایگاه واکسیناسیون در استان زنجان قرار دارد.

وی از افزایش موارد مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته در استان خبر داد و اظهار کرد: طی روزهای گذشته موارد مثبت در استان افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش تعداد بیماران بستری به کرونا در استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: فوتی‌های کرونا در استان کاهش دارد.

قزلباش به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: در استان بیش از ۷۶ درصد از سالمندان بالای ۷۵ واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در استان بیش از ۷۴ درصد از سالمندان بالای ۷۰ سال واکسن کرونا را دریافت کردند، تصریح کردند: متاسفانه در کرونا برخی از شهرستانهای ابهر، خرمدره و زنجان رو به افزایش است و در این میان تنها راه رهایی از کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: بیماری دلتا و انگلیسی برخی از شهرستانها را درگیر کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 79 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها