فارس دی پی آر اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سرهنگ حامد محمودی در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در غرب استان تهران خبر داد و با بیان اینکه دست کاری و مخدوش کردن پلاک خودرو جرم است گفت: به منظور پیشگیری از تضییع حقوق افراد بی گناه که بعضاً جریمه ای به صورت ناروا برای وسیله نقلیه آنان ثبت می‌شود و همچنین به جهت پیشگیری از سو استفاده افراد معدودی که با قصد ارتکاب تخلف و احیاناً جرم نسبت به دستکاری و پوشاندن پلاک اقدام می‌کنند برخورد قاطع با متخلفین که باعث کاهش این گونه تخلفات می‌شود از مورخه۵ تیرماه ۱۴۰۰ در دستور کار این پلیس قرار گرفته و با تخلفاتی که در این زمینه رخ می‌دهد برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: این گونه خودروها برای مدت طولانی در پارکینگ توقیف و راننده خاطی نیز به دلیل مخدوش کردن پلاک برای اجرای ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

محمودی گفت: مخدوش کردن پلاک نشان می‌دهد که راننده قصد انجام تخلفی خاص با خودرو دارد که این تخلف می‌تواند در حوزه رانندگی یا خارج از آن باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران همچنین در دستور کار قرار دادن این طرح به طور مستمر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت طرح مذکور به طور مستمر در شهرستان‌های غرب استان تهران در راستای مأموریت‌های این پلیس قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 303 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها