فارس دی پی آر اجرای ۸۰ برنامه پیشگیری از جرم/ مشاوران املاک ساماندهی می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام سید مرضی موسوی ظهر در نشست با خبرنگاران با اشاره به تهیه و تدوین بیش از ۵۰ برنامه در این معاونت اظهار داشت: همچنین ۳۰ برنامه فوق العاده نیز در دیماه برای کاهش آسیب‌ها و زمینه‌های جرم اجرا می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش‌ها براین است که مردم بدانند دستگاه‌های قضائی و اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی چه کارهایی انجام داده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۶ هزار و ۴۸۲ فقره پرونده بررسی شد که میزان پرونده‌های سرقت هفت درصد کاهش داشته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه توهین به اشخاص رتبه دوم پرونده‌های وارده تشکیل می‌دهد، گفت: پارسال ۳۵ هزار و ۱۶۰ فقره پرونده در این بخش تشکیل شد که نسبت به سال قبل از آن یک درصد رشد داشته است.

معاون قضائی دادگستری مازندران یادآور شد: ۲۹ هزار فقره پرونده پرونده‌های جرحی در استان تشکیل شد که نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

وی تشکیل ۱۷ هزار پرونده تخریب اموال منقول و غیرمنقول، تشکیل پرونده ۱۷ هزار پرونده کلاهبرداری با کاهش ۶ درصدی را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: پرونده‌های تصادف در سال قبل ۲۱ درصد کاهش داشته است.

حجت الاسلام موسوی از شناسایی رانندگان پرخطر در استان خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی از جمله اقدامات برای کاهش رفتارهای پرخطر رانندگی بوده است.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری مازندران با اظهار اینکه هشت هزار فقره پرونده اتهام تحصیل مال نامشروع در استان تشکیل شد، افزود: در این بخش با کاهش پنج درصدی پرونده‌ها مواجه بودیم.

وی رسیدگی به پرونده‌های مهم را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: قاضی ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های شرط بندی درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: یکی از اقدامات ساماندهی مشاوران املاک است و همه آنان باید دارای مشاوران حقوقی باشند و تاپایان شهریور باید ساماندهی این بخش به پایان رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها