فارس دی پی آر احزاب شبکه مردمی ندارند/ رویکرد فرهنگی نیاز مدیریت - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار مرتضی طلایی پیش ازظهر پنجشبنه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران جزو استان‌های برتر از نظر داشتن سرمایه‌های اجتماعی است، گفت: شاهد حضور فعال مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و مدیرانی موفق هستند که پیوند حوزه مدیریت را با سرمایه‌های اجتماعی برقرار کنند.

وی توجه به حوزه‌های سرمایه‌های اجتماعی، عوامل موفقیت و عدم توفیق مدیران استان را از جمله رسالت‌های رسانه بیان کرد و گفت: در حال حاضر تغییر بر تدبیر پیشی گرفته است در حالی که تدبیر برای مدیریت و تغییرات نیازمند سازه و رویکرد مناسب است.

وی ادامه داد: انتخابات مدیران باید رویکرد اجتماعی باشد زیرا برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند رویکرد اجتماعی است و باید از گسست اجتماعی بین نسل‌های مختلف جلوگیری کنیم.

سردار طلایی با اظهار اینکه بزرگترین چالش ناشی از بی توجهی و غفلت از کادرسازی و تربیت نیرو برای اداره کشور است، گفت: رویکردها در مدیریت مهم است زیرا مدیریتی می‌تواند کشور را خوب را اداره کند که پایبند به ارزش‌های انقلاب باشد و شرایط و تحولات اجتماعی را درک کند و برایش تدبیر داشته باشد.

دبیرکل جبهه همبستگی نیروهای انقلاب اسلامی با عنوان اینکه رویکرد در جبهه همنا از نگاه مسئولیت پذیری اجتماعی نشأت می‌گیرد، گفت: نگاه به فرهنگ نباید صوری باشد و در تشکیلات معتقدیم که سیاست گذاری فرهنگ باید عملیاتی باشد و بی توجهی به فرهنگ‌ها سبب بروز مسائل فرهنگی و قبیله‌ای و غیره شده است.

وی با اظهار اینکه از نظر تشکیلاتی بعد از انحلال حزب جمهوری اسلامی موفق عمل نکردیم و احزاب ما کاغذی شده اند، افزود: احزاب در فصل‌های انتخاباتی ظهور می‌کنند و بعد از انتخابات همانند آتش فشان خاموش می‌شوند.

سردار طلایی گفت: عدم توجه و سرمایه گذاری و اهتمام به کار تشکیلاتی و حزبی و نبود کنشگران و نیروهای معتقد به کار تشکیلاتی از چالش‌های فراروی است.

دبیرکل جبهه همنا یادآور شد: احزاب به دلیل نداشتن شبکه مردمی نقشی در انتخاب‌ها ندارند و فکر می‌کنند کار حزبی فقط بیانیه صادرکردن است و نتوانستند در انتخابات نقش آفرین باشند.

وی درباره مذاکرات با اظهار اینکه باید قدرتمندانه و عزتمندانه مذاکره کنیم، گفت: آیت الله رئیسی از موضع قدرت به مذاکره می‌نگرد و مذاکره با قدرت را برای استیفای حقوق ملت مدنظر دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها