فارس دی پی آر احیای امر اهل بیت (ع) بزرگترین سلاح فرهنگی است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست فعالان فرهنگی رامسر با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد باشکوه بود و حضور ۶۱ درصدی مردم مازندران در انتخابات قابل تقدیر است.

وی با اظهار اینکه از دل حضور باشکوه مردم در انتخابات، فردی منتخب شد که در راستای جریان انقلابی قرار دارد و ایده‌ها و شعارهای انقلابی را احیا خواهد کرد، افزود: فعالان فرهنگی باید با فرهنگ مهاجم و بیگانه مقابله کنند.

وی فعالیت فعالان فرهنگی را نعمت دانست و افزود: جنس بعثت فرهنگی است و خداوند با فرستادن پیامبر، فرهنگ انسان‌ها را از جاهلیت و باطل به نور هدایت کرده است.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه انگیزه و نیت انسان‌ها باید توحیدی و خدایی شود، گفت: جنس دین و بعثت و فرهنگی است و فعالان فرهنگی باید نسبت به صالح سازی فکری و فرهنگی مردم اقدام کنند.

امام جمعه ساری، مهمترین فعالان فرهنگی را پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) بیان کرد و گفت: فعالان فرهنگی و اجتماعی وظیفه‌ای خطیر و مهمی دارند و باید از انفعال خارج شوند.

وی با اظهار اینکه باطن مردم ایران عاشورایی و کربلایی است، افزود: حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان از باطن عاشورایی مردم دارد.

آیت الله لائینی مهمترین جنگ را فرهنگ ذکر کرد و گفت: فعالان فرهنگی و اجتماعی مجاهدان راه خداوند در جهاد فرهنگی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 321 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها