فارس دی پی آر ادارات شهرهای با ۵۰ درجه دما در ایلام تعطیل می شوند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت قیصربیگی عصر امروز شنبه در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به افزایش محسوس دمای استان اظهار کرد: در پی افزایش قابل توجه دمای برخی شهرستان‌های استان به ویژه مناطق گرمسیری و ایجاد برخی مشکلات نشست فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این نشست پس از برسی گزارش‌های دریافتی درخصوص افزایش دما در برخی مناطق استان به ویژه مناطق گرمسیری و پس از بحث و گفتگوهای اعضا تصمیماتی اتخاذ شد.

قیصربیگی بیان کرد: مقرر شد هواشناسی استان موظف است در این ایام گزارش پیش بینی بیشینه دمای مناطق مختلف استان را به صورت روزانه و هفتگی به ستاد مدیریت بحران استان ارسال کند.

وی گفت: مقرر شد به استناد گزارش هواشناسی استان ادارات مناطق مختلف استان که دمایی بین ۵۰ و بالاتر پیش بینی شود، تعطیل اعلام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام اضافه کرد: تعطیلی صرفاً شامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی مناطق مذکور خواهد بود و مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش‌های دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان‌ها و … را شامل نمی‌شود.

ویدر پایان با عنوان این مطلب که در این نشست ملاک اعلام درجه دمای مناطق مختلف استان بر اساس پیش بینی هواشناسی استان تعیین شده است، گفت: من بعد بر اساس گزارش رسمی هواشناسی استان، ادارات مناطقی که دمای ۵۰ درجه و بالاتر پیش بینی شود، تعطیل اعلام می‌گردد و این موضوع از قبل و از طریق ستاد مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 347 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها