فارس دی پی آر ارسال۱۱۲۰مقاله به دبیرخانه بخش پژوهشی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری - فارس دی پی آر

حجت‌الاسلام سید احمد سجادی در گفت‌وگو با فارس دی پی آر با بیان اینکه فراخوان هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هفته وقف سال گذشته اعلام شده است، اظهار داشت: این جشنواره دارای هشت بخش است که بخش پژوهشی آن به استان اصفهان واگذار شده و دبیرخانه آن در دانشگاه علوم قرآنی استان دایر شده است.

وی با بیان اینکه فرخوان بخش پژوهشی هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هفته پژوهش در اصفهان رونمایی شده است، افزود: در مجموع یک هزار و ۱۲۰ مقاله و کتاب به دبیرخانه بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ارسال شد.

۴۶۰ اثر مجوز داوری دریافت کرد

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی استان اصفهان با اشاره به اینکه پس از بررسی اولیه ۴۶۰ اثر مجوز داوری دریافت کرد، ادامه داد: داوری مرحله اول انجام و در نهایت ۲۰۳ اثر به مرحله دوم داوری راه یافته است.

وی به استفاده از ظرفیت افراد متخصص برای داوری کتب و مقالات ارسال شده به بخش پژوهشی هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری ادامه داد: این داوران دارای مدارک تحصیلی دکتری علوم اقتصادی، تاریخ، حقوق، فقه حقوق، جامعه شناسی و … است.

حجت‌الاسلام سجادی با بیان اینکه بین ۱۵ تا ۲۰ اثر به مرحله سوم داوری راه می‌یابد، ابراز داشت: در نهایت ۵ اثر برتر معرفی خواهد شد که ممکن است در هر رتبه یک یا چند اثر برگزیده شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها