فارس دی پی آر اعضای جدید هیأت مدیره موسسات و تشکل های قرآنی کردستان معرفی شدند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، پنجشنبه شب انتخابات هیأت مدیره و بازرسین اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کردستان با نظارت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تالار فروردین سنندج برگزار شد.
عبیدالله رستمی در این مجمع اظهار کرد: وجود اتحادیه مؤسسات قرآنی موجب هم افزایی بیشتر و اجرای درست‌تر و هدفمندتر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در استان می‌شود و این اداره کل به دنبال واگذاری هرچه بیشتر تصدی گری به بخش خصوصی است.
وی افزود: این اداره کل آمادگی واگذاری همه فعالیت‌های قرآنی را به اتحادیه و افراد شاخص در این حوزه را دارد.
رستمی از مؤسسات قرآنی استان خواست که نگاه ویژه ای به مناطق حاشیه نشین و محروم استان داشته باشند و دامنه فعالیت‌های خود را در این مناطق بیشتر کنند.
در این دوره از انتخابات مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کردستان، محمد امین اسدی، شهلا امینی، سید بهاالدین حسینی، سید عباس حسینی، سودابه رحمانی، زهرا زندی، عادله علیمرادی، فرید عزت پور و محمود مردوخیان کاندیدا بودند.
پس از برگزاری انتخابات و با رأی مدیران عامل مؤسسات استان، فرید عزت پور با ۲۱ رأی، سید بهاالدین حسینی با ۱۸ رأی، سیدعباس حسینی با ۱۶ رأی، محمد امین اسدی و زهرا زندی هم هر کدام با ۱۱ رأی به عنوان هیأت مدیره جدید و امجد غفوری با ۱۷ رأی و حلیمه عزیزی با ۱۶ رأی به عنوان بازرسین این اتحادیه انتخاب شدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها