فارس دی پی آر اعضای شورای شهر کرمان از جریان‌های مردمی حمایت کنند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام غلامحسین حقانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار اعضای شورای جدید شهر کرمان با وی با تبریک به اعضای جدید شورای شهر کرمان برای ورود به عرصه خدمت گذاری، گفت: تقوای الهی سبب رشد و برکت در کار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین ثواب را در دنیا و آخرت دارد و به کار انسان برکت می‌دهد، اظهار کرد: انسانی که یک کار مدیریتی در دنیا کسب می‌کند باید تقوای الهی را اولویت اول خود در کار بدانند.

اعضای شورای شهر کرمان از جریان‌های مردمی حمایت کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه اگر کارها برای غیر خدا باشد، کار انسان برکت پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: انسان برای مدیریت کارها نباید نگاه مادی و دنیوی داشته باشند.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبری، ابراز داشت: رضایت مندی مردم، به دو نهاد شهرداری و نیروی انتظامی برمی گردد چرا که شهرداری ماهیتش از مردم بوده و باید با خدمت به مردم رضایت مردم را کسب کند.

اعضای شورای شهر کرمان از جریان‌های مردمی حمایت کنند

حجت الاسلام حقانی ایجاد فرهنگ برای شهر کرمان را از ضروریات شورای شهر دانست و افزود: شورای شهر برای فرهنگ مردم جامعه برنامه ریزی کند.

وی با توجه به اینکه وسعت شهر کرمان از امتیازات استان شمرده می‌شود، اظهار داشت: وسعت داشتن کرمان از امتیازات این استان بوده و شورای شهر باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب از فرهنگ و معماری شهری کرمان مراقبت کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان کرمان دغدغه مردمی را از نقاط مثبت شورای جدید شهر کرمان دانست و اظهار داشت: دغدغه مند بودن اعضای شورای شهر از نقاط مثبت اعضای جدید شهر کرمان بوده اما این سبب نشود که جریان‌های مردمی تعطیل شود.

اعضای شورای شهر کرمان از جریان‌های مردمی حمایت کنند

حجت الاسلام حقانی با بیان اینکه شورای شهر باید از جریان‌های مردمی حمایت کنند، اظهار داشت: اعضای شورا ارائه تسهیلات و حمایت‌های همه جانبه از جریان‌های مردمی را یکی از اولویت‌های کاری خود بدانند.

وی با بیان اینکه اعضای جدید شورای شهر کرمان از جوانان تشکیل شده است، بیان داشت: توصیه من به جوانان در اعضای جدید شورای شهر کرمان این است که آرامش، صبر و با حوصله کار کردن را در دستور کار خود برای پیشرفت و آبادانی شهر کرمان قرار دهند.

وی در پایان با توجه به اینکه اعضای جدید شورای شهر کرمان با جدیدت و با قدرت کار خود را برای پیشرفت و آبادانی شهر کرمان انجام دهند، گفت: اعضای شورای شهر کرمان با خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی شهر کرمان اعتماد مردم را کسب کرده و مردمی بودن خود را به جامعه و مردم شهر کرمان نشان دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها