فارس دی پی آر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های امدادی و درمانی هلال احمر استان قم - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های امدادی، درمانی، حمایتی، آموزشی و فرهنگی هلال احمر قم، در سخنانی با تقدیر از مشارکت و حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در کمک به جمعیت هلال احمر استان، گفت: حضور خیرین در عرصه‌های مختلف کمک به توسعه و پیشرفت استان بسیار چشمگیر و مایه دلگرمی است.

استاندار قم با ارج نهادن به زحمات خیرین تصریح کرد: بخشش مال و اموال خود در راه کمک به نیازمندان و گره گشایی از مشکلات جامعه اقدامی ارزشمند و در نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش فراوانی می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج روحیه و فرهنگ خیرخواهی و خیر اندیشی و خدمت به مردم، افزود: خیرین الگوهای شایسته ای برای همه انسان‌ها محسوب می‌شوند و همه باید سپاسگزار آنان بوده و تلاش کنیم تا با الگوبرداری از عمل آنها در کارهای خیر و عام‌المنفعه شریک باشیم.

بهرام سرمست با اشاره به قرار گرفتن قم در مسیر شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان کشور و بالا بودن آمار تصادفات و حادثه خیز بودن استان بویژه با توجه به تأسیس دو شهرستان کهک و جعفرآباد و لزوم استقرار واحدهای اداری و امدادی هلال احمر در این دو شهرستان و تأسیس پایگاه‌ها و خودرو امداد و نجات گفت: چنین موقعیتی نگاه ویژه به تقویت امکانات و تجهیز هلال احمر استان به تجهیزات کارآمد و بروز را ضروری کرده است.

لازم به ذکر است در این مراسم پروژه‌های امدادی، درمانی، حمایتی، آموزشی و فرهنگی هلال احمر استان قم و نیز پایگاه امداد جاده‌ای قم- گرمسار با حضور استاندار قم و رئیس جمعیت هلال احمر کشور مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها