فارس دی پی آر افتتاح ۴۸ هزار طرح عمرانی در کشور طی سال گذشته - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مهدی جمالی نژاد صبح شنبه در آیین افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام، اقدام شهرداری ایلام در اجرای این زیرگذر که باعث مدیریت تردد خودروها و کاهش محسوس ترافیک می‌شود را ارزشمند ذکر کرد و گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه و شیوع کرونا خوشبختانه با همدلی و همکاری مسوولان و دست اندرکاران امر، روند اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور متوقف نشد.

وی ادامه داد: در هفته دولت سال گذشته بیش از ۱۸ هزار پروژه عمرانی و در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه گذشته بیش از ۳۰ هزار پروژه عمرانی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

جمالی نژاد همچنین به افتتاح ۴۰ هزار پروژه زودبازده با همکاری بسیج سازندگی و بازسازی حدود ۱۶۰ هزار خانه آسیب دیده ناشی از سیل سال ۹۸ اشاره کرد و تصریح کرد: به برکت خون شهدا و دعای خیر خانواده شهدا و مردم با تلاش تمامی دست اندرکاران، پیشرفت و آبادانی کشور با سرعت خوبی در جریان است.

وی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید کشوری، به جایگاه خوب استان ایلام در سنجش کشوری سرمایه اجتماعی و مشارکت مطلوب مردم استان در انتخابات اخیر اشاره و ابراز امیدواری کرد که شورا و شهردار جدید ادامه دهنده فعالیت‌های جهادی شورای پنجم باشند.

جمالی نژاد حرکت مدیریت شهری و روستایی را روبه جلو عنوان کرد و از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواست تا در هفته شهرداری‌ها و دهیاری، طی روزهای ۱۴ تا ۲۰ تیرماه، دستاوردها و اقدامات خود را به آگاهی افکار عمومی و مردم برسانند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین با قدردانی از خدمات شبانه روزی و ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراهای استان در چهارسال فعالیت آنها در دوره شورای پنجم، از خدمات مدیریت شهری و روستایی در جریان سیل ابتدای سال ۱۳۹۸ و همچنین فعالیت‌های مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا تقدیر کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 296 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها