فارس دی پی آر البرز دیار حافظان بازی دراز، تپه کرجی‌ها و قلاویزان است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار سید یوسف مولایی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: البرز سرزمین ارزشمند و سرزمین مردان ارزشمند و انسان‌های پاک باخته‌ای است که افتخارات ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه البرز سرزمین پر افتخاراتی که در جای جای مشاهده می‌شود، تصریح کرد: البرز دیار حافظان بازی دراز، تپه کرجی‌ها و قلاویزان است و هنوز زمانی که سردار فضلی می‌خواهند از افتخارات کربلای پنج عنوان کنند، رشادت‌های شهید کیانپور را مثال می‌زنند.

فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: البرز سرزمینی مملو از عالمان مجاهد مثل آیت الله طالقانی و مجاهدان عالم مانند شهدا و رزمندگان است و اندیشمندان، دانشمندان، نام‌آوران ورزش، فناوران علم و صنعت را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه البرز سرزمینی است که می‌تواند منشور معکوس باشد، خاطر نشان کرد: منشور کارش این است که نور واحد را تجزیه به انوار درخشان رنگارنگ می‌کند و این استان می‌تواند با تدبیر انوار مختلف و ایران کوچک را به یک نور و ید واحد تبدیل کند.

سردار مولایی گفت: البرز سرزمین مردمان عزیزی است که در همه ساعات و حالات در پای انقلاب برای حفظ انقلاب و اسلام و کمک به مردم دیگر نقاط کشور در زلزله و سیل حضور می‌یافتند که در سرپل ذهاب و خوزستان و گلستان و لرستان افتخارآفرینی کردند.

وی اظهار کرد: خدا را شاکرم توفیق حضور و خدمت در این استان با همراهی مسئولان و تمام اقشار بسیج فراهم شد.

فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: پنج سال پیش در ابتدای حضورم در البرز ۱۷ مساله بسیار مهم استخراج شد و حدود یک ماه طرح عملیاتی برای حل مشکلات ریخته شد که یکی از آنها طرح رجعت یک با ۱۷ راهبرد است.

وی تصریح کرد: در هیچ برنامه‌ای در کشور از سازندگی تا طرح شهید رهنمون و موضوعات سازندگی و پیشرفت و هر چیزی که در کشور به صورت ابلاغی یا غیرابلاغی اعلام شد به صورت ابتکار استانی طرح انجام شده که نمونه آن طرح احیای پایگاه بسیج مساجد است.

مولایی متذکر شد: کار در این استان به دلایل اینکه منحصر به فرد است سخت اما شیرین و ارزشمند است و با کوله باری از خاطرات خوش راهی سنگری دیگر می‌شوم و در این مسیر محتاج دعا هستم.

در این آئین سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز معرفی و سردار مولایی نیز، به عنوان جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) منصوب شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها