فارس دی پی آر انهدام باند قاچاق ۱۰۰۰ تن نهاده دامی و اخلال در نظام اقتصادی - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در راستای ایجاد نوسانات و اخلالگری حوزه فرآورده‌های دامی و پروتئینی در سطح کشور و استان مازندران به عنوان قطب فعال در تولید این چرخه حیاتی و موضوع نوسانات بازار مرغ و گوشت استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق و توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی سرشاخه‌ها و عناصر اصلی یک باند قاچاق نهاده‌های دامی در استان شدند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، اعضای این باند در قالب شرکت خدماتی و بازرگانی با اقدامات متقلبانه و شیوه و شگردهای خاص در حوزه بازاریابی به خرید نهاده‌های دامی با ارز دولتی اقدام و در ادامه بدون دپو نهاده‌ها که اغلب ذرت، سویا و دیگر نهاده‌ها بوده را پس از خروج از استان به صورت آزاد به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری سه عضو اصلی این باند، افزود: متهمان اصلی این پرونده که مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت بازرگانی و خدماتی بودند در تحقیقات پلیس به فروش بیش از هزار تن انواع نهاده‌های دامی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت خارج از شبکه و قاچاق اقرار کردند.

سردار میرزایی از شناسایی ۴ متهم دیگر از اعضای این باند و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها