فارس دی پی آر بازداشت ۱۳ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری به دست صهیونیستها - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از القدس العربی، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه ۱۳ فلسطینی را در مناطق مختلفی از کرانه باختری بازداشت کردند.

براساس این گزارش؛ ۷ فلسطینی در اردوگاه العروب، ۴ فلسطینی در نابلس و دو جوان فلسطینی در محل کارشان در اراضی ۱۹۴۸ بازداشت شدند.

پیشتر انجمن اسرای فلسطینی در گزارشی حقوقی اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز انتشار ویروس کرونا، صدها فلسطینی را تاکنون بازداشت کرده است.

نظامیان صهیونیست همه روزه به بهانه‌های مختلف به خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری یورش برده و آنان را بازداشت می‌کنند.

بر اساس گزارش باشگاه اسرای فلسطینی ۴هزار و ۶۵۰ نفر از فلسطینیان از جمله ۱۸۰ کودک و نوجوان و ۳۹ زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی به‌ سر می‌برند که حدود ۵۰۰ نفر از آنها در چارچوب «قانون بازداشت اداری» زندانی هستند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب «قانون بازداشت اداری» فلسطینی‌ها را بدون ارائه هیچ سند و مدرک، حتی بدون طرح اتهام مشخصی تا پنج سال زندانی می‌کند.

از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی، از حمله یک فلسطینی با سلاح سرد به سمت یک نظامی صهیونیست در منطقه دره اردن در شرق فلسطین اشغالی خبر دادند.

در این حادثه، فرد فلسطینی با نزدیک شدن به نظامی صهیونیست، با او درگیر می‌شود و تلاش می‌کند تا سلاحش را بگیرد و در حین درگیری با ضربات چاقو او را زخمی کرده و تفنگش را به دست می‌آورد. این واقعه در نزدیکی پادگان نظامی «نیفو» در منطقه «دره اردن» رخ داده است.

نظامیان صهیونیست پس از این حادثه وارد منطقه شده و توانستند فرد فلسطینی را بازداشت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.