فارس دی پی آر بازشماری انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان به پایان رسید - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سید زین العابدین موسوی لحظاتی از مردم آبادان و داوطلبان معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر و اعضای هیئت اجرایی و نظارت و کسانی که شبانه‌روزی در مرحله بازشماری آرای مردم همکاری داشتند، تقدیر کرد و گفت: به منظور صیانت از آرای مردم آبادان به تمامی ۴۴ اعتراض رسیده از کاندیداهای معترض شورای شهر آبادان رسیدگی دقیق و همه شکایات با جزئیات ثبت شدند.

فرماندار آبادان افزود: پیشنهاد هیئت اجرایی و نظارت شهرستان بررسی درصد بالایی از صندوق‌ها بود که با شروع مقدمات آن، نامه‌ای از رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر کشور به هیئت نظارت استان و از استان به هیئت نظارت شهرستان رسیده که تأکید بر درصد خاصی از بازشماری صندوق‌ها و آن هم تحت شرایطی بود.

وی با بیان اینکه به موجب نامه رسیده از هیئت نظارت درصد بازشماری نباید بیشتر از ۱۰ درصد تعیین و انتخاب صندوق‌های بازشماری به صورت قرعه (رندوم) انجام شود، اظهار کرد: هر دو هیئت با بررسی نامه هیئت نظارت کشور مکلف به اجرای مُر آن دستورالعمل شدند.

موسوی گفت: پس از انجام قرعه و تعیین صندوق‌ها اقدام به بازشماری ۱۰ درصد از صندوق‌ها شد که در نتیجه نهایی بازشماری، تغییراتی در میزان رأی منتخبان و سایر کاندیداها ایجاد شد اما در خروج منتخبان اعم از اصلی و علی‌البدل تغییری حاصل نشد.

بنا به گفته فرماندار آبادان در رتبه برخی از منتخبان اصلی و علی‌البدل تغییراتی ایجاد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها