فارس دی پی آر بدهی مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰ میلیارد تومان است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، جمال معتمدی نژاد بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ۲۷۰ هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که بیشترین این مشترکان در شهرستان بویراحمد هستند.

وی با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز برق یکی از مهمترین عوامل هدر روی برق، افزایش مصرف و افزایش خاموشی‌ها است، گفت: بر اساس قانون، استفاده غیرمجاز از برق جُرم بوده و کسانی که اقدام به استفاده غیرمجاز از برق می‌کنند به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

معتمدی نژاد تصریح کرد: در استان، سالانه ۱۰ هزار برق غیرمجاز شناسایی و جمع آوری می‌شود و برای کاهش این پدیده، نیازمند همراهی مردم در اطلاع رسانی هستیم.

وی افزود: همچنین مانورهای ۹ گانه برای مقابله با برق‌های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در این مانورها شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق، مشترکان بدهکار این شرکت نیز شناسایی و ملزم به پرداخت بدهی می‌شوند.

معتمدی نژاد اظهار داشت: ۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی و اتفاقاتی در حال جمع آوری برق‌های غیرمجاز در این شهرستان هستند و تعدادی دیگر از این نیروها نیز در حال بررسی بدهی مشترکان بدهکار به شرکت توزیع نیروی برق استان هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.