فارس دی پی آر برخی ها به جای ژست روشنفکری باید کار کنند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: اگر شخصی به فکر مردم و کشور است به جای اینکه به دنبال تحلیل انتخابات باشد باید به فکر روش‌هایی باشد که تولید در کشور جان بگیرد.

وی ادامه داد: برخی به جای ادا درآوردن و ژست گرفتن برای مردم باید کار کنند. همه ما می‌دانیم اگر شخصی پای صندوق نیامد به علت آن است که نگرانی معیشت و اقتصاد دارد، حال باید برای آنان و برطرف کردن مشکل مردم تلاش کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دیگر فصل رقابت تمام شده و اکنون آغاز فصل رفاقت است، تصریح کرد: برخی از دیدگاه‌های روشنفکری را کنار بگذارید و در کنار هم قرار بگیرید تا مشکلات برطرف شود.

وی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شیراز بیان کرد: در موضوع مذاکره، گفت و گو با طرف غربی مشکلی ندارد اما امید بستن به غربی‌ها کار اشتباه و نادرستی است و در معارف اسلامی نیز تاکید شده است اگر امیدی به جز خدا وجود داشته باشد امیدتان ناامید خواهد شد. فکر نکنید کشورهای غربی چیزی بیشتر از شما دارند زیرا آنان نیز انسان هستند و هیچ اقدام خارق العاده از آنها بر نمی‌آید.

به اعتقاد امام جمعه شیراز فاصله میان مردم و دولت زیاد شده و باید این فاصله با حضور مردم کاهش یابد و هم مردم و هم دولت به سمت هم حرکت کنند تا دولتی مردم و قوی داشته باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها