فارس دی پی آر برگزاری نهمین نشست ادواری مسئولین حقوقی هلال احمر کشور در البرز  - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمدباقر خلفی ظهر پنجشنبه در حاشیه نهمین همایش علمی، کاربردی و آموزشی مسئولین حقوقی ستادی، استانی، سازمانی و شرکت‌های تابع هلال احمر که در شرکت سها ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: نهمین نشست ادواری مسئولین حقوقی سراسر کشور در جمعیت هلال احمر استان‌های مختلف به میزبانی استان البرز در مجموعه سها در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این نشست به صورت یک کارگاه آموزشی در خصوص مسائل و مواردی که جمعیت هلال احمر اکثراً مبتلا به آن است، در حال ارائه پیشنهادات، راهکارها و آموزش مسئولین امور حقوقی است که بتوانیم کمترین میزان پرونده‌های قضائی را داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز تصریح کرد: از دیگر اهداف برپایی این همایش و کارگاه آموزشی آشنایی پیرامون مسائل مختلف معاملات، قرار دادها، آئین نامه‌ها و قوانین روز است.

وی با بیان اینکه در این همایش رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مد نظر قرار گرفته است، متذکر شد: این همایش با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان استان البرز، معاون حقوقی و پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور، مدیر کل امور حقوقی و مدیر کل املاک جمعیت هلال احمر کشور در حال برگزاری است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها