فارس دی پی آر برگزاری ۱۱ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در خراسان جنوبی - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، فائزه موهبتی صبح پنج شنبه در حاشیه کارگاه آموزشی آسیب شناسی مواد مخدر شهرستان بیرجند، تسکین آلام بشری را یکی از اهداف کلی خدمات جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: تمامی فعالیت های هلال احمر با رویکرد بشردوستی، سلامت محوری، جوان گرایی و آینده نگری بوده و تنها به امداد و نجات خلاصه نمی شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر عزمی همگانی می طلبد، اظهار کرد: در امر مبارزه با آسیب های اجتماعی، پیشگیری مقدم بر درمان بوده که جمعیت هلال احمر در این راستا گام های بزرگ و مهمی برداشته است.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به مواد مخدر است، بیان کرد: با توجه به شرایط امروزی جامعه و هجمه‌های خاموش دشمن به سمت جوانان، می‌طلبد که با نگاهی نو به مساله مبارزه با اعتیاد پرداخته شود.

موهبتی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در همین راستا همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر ۱۱ کارگاه آموزشی برگزار کرده است، افزود: در این کلاس ها ۳۲۰ نفر از اعضا جوان آموزش های لازم را فراگرفتند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل زنجیره انسانی، بازدید از کمپ های ترک اعتیاد، مسابقات ورزشی و ایستگاه های آموزشی ویژه شهروندان از دیگر برنامه های جمعیت در این هفته است، افزود: در مجموع تعداد یک هزار نفر از جوانان و شهروندان از برنامه های این هفته بهره مند شده اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر علاوه بر مسئولان، مردم باید احساس مسئولیت کنند، گفت: همچنین خانواده ها نقش مهمی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد دارند که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها