فارس دی پی آر بستری شدن ۱۲۰ بیمار کرونایی طی یک هفته اخیر در اسلامشهر - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مسعود مرسل پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا اسلامشهر از بستری شدن ۱۲۰ بیمار کرونایی طی یک هفته اخیر در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: از روز گذشته وضعیت کرونایی شهرستان قرمز اعلام شده و در ادارات، واحدهای صنفی، باشگاههای ورزشی و… محدودیت‌های مربوط به وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا هندی موسوم به کرونا «دلتا» در موج پنجم کرونا در بسیاری از استان‌ها شیوع پیدا کرده افزود: سرعت انتشار بالا و آسیب‌های فراوان این ویروس بسیار خطرآفرین است و اگر مراقبت‌ها از سوی مردم و مسئولان افزایش نیابد روزهای سختی خواهیم داشت.

مرسل پور با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌ها گفت: به نظر می‌رسد برای تغییر شیوه زندگی و سبک آن مقاومت می‌کنیم در حالی که باید کرونا را بپذیریم و شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و فیزیکی اظهار داشت: طی چند روز اخیر میزان بیماران سرپایی و نسبت تست‌ها افزایش پیدا کرده است و در این راستا همه آحاد جامعه، اصناف باید بکوشند که شیوه نامه‌ها را رعایت کنند و مسئولین امر نیز موضوع نظارت‌ها را تشدید کنند تا به پیک پنجم دچار نشویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها