فارس دی پی آر بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، احمد کرمی ظهر سه شنبه در نشست تکمیل زیرساخت‌های بیمارستان ۳۷۶ تخت‌خوابی ایلام اظهار کرد: طبق گفته وزیر محترم بهداشت این بیمارستان باید تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد و بر اساس پیشرفت‌های فیزیکی ساختمان این پروژه با هماهنگی‌هایی که با پیمانکار صورت گرفته و افزایش اکیپ‌ها و سرعت بخشیدن به اقدامات به زمانبندی تعیین شده خواهد رسید و ما در خصوص زیرساخت‌های این پروژه نیز پیگیری‌های لازم را صورت داده‌ایم.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها و نیازهای خدماتی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تا پایان دولت، تاکید کرد: خدماتی نظیر برق آب و گاز این پروژه در دست اجراست.

کرمی اضافه کرد: در خصوص برق رسانی به این پروژه پیگیری‌های لازم صورت گرفته و در موعد مقرر برق این پروژه به صورت پایدار تعمیر خواهد شد.

وی گفت: همچنین گازرسانی به این پروژه نیز تکمیل یافته و امکان بهره برداری از گاز نیز در این پروژه وجود دارد، در خصوص آب نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفته، قول‌های مساعد برای لوله گذاری و تاسیسات مورد نیاز جهت آبرسانی به این پروژه انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار در خصوص مسیر دسترسی به بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام بیان کرد: پیگیری‌ها و اقدامات لازم برای اجرای جاده دسترسی به این بیمارستان در حال انجام است و چند مشکل از جمله جابجایی لوله آب و همچنین رفع معارضین این جاده در حال انجام است و البته برای دسترسی به این پروژه بهسازی و آسفالت همین جاده موجود نیز باید به سرعت انجام شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها