فارس دی پی آر تأمین سخت افزاری فضاهای فرهنگی استان پیگیری می شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر علی فرخزاد در نشست ساماندهی فضاهای فرهنگی استان قزوین که ظهر سه شنبه در دفتر معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به لزوم افزایش فضاهای فرهنگی در استان قزوین اظهار کرد: ساماندهی فضاهای فرهنگی و افزودن به این فضاها در قزوین و شهرستانها به خصوص شهرستان‌های محروم یک اولویت است.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: در این راستا یک گروه از بخش خصوصی قرار بود پروژه پردیس سینمایی قزوین را اجرایی کنند ولی سال گذشته به علت فراگیری کرونا این مسئله تحقق نیافت، در عین حال در مجتمع تجاری نیایش یک طبقه به پردیس سینمایی اختصاص داده شده است و ما حاضریم با طرح‌های تشویقی از این طرح حمایت کنیم.

وی بیان کرد: پروژه تالار شهر قزوین نیز یک پروژه بزرگ و جدی است و در کنار آن پروژه کتابخانه مرکزی استان قزوین جزو پروژه‌هایی هستند که به عنوان مسائل زیربنایی در جهت تحول سخت افزاری بخش فرهنگی شهری مورد توجه قرار بگیرند.

این مسئول تبیین کرد: ما در استان فضاهایی را داریم که پیش از این با عنوان بهره برداری فرهنگی و اداره ارشاد بوده ولی امروز در اختیار ارشاد نیست که باید پیگیری شود تا فضاهای فرهنگی مورد نیاز استان تأمین شود.

فرخزاد یادآور شد: بازگرداندن فضاهای مورد نیاز ارشاد به این سازمان و یا اختصاص زمین با کاربرد ملزوم فرهنگی از موضوعاتی است که مورد بررسی و پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها