فارس دی پی آر تحریم‌های آمریکا هرگز تعطیلی نداشته است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سردار علی فدوی صبح چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: این هفته سالروز یکی از جنایت‌های علنی آمریکایی‌ها است که نمی‌توانند از زیر این بار جنایت فرار کنند و آن هم سقوط هواپیمای مسافربری است که این امر مذبوحانه را از روی استیصال و ترس انجام دادند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند از این جنایت فرار کنند به ویژه اینکه جهان از این امر به عنوان جنایت یاد کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انجام تکالیف پاسداری از انقلاب اسلامی به ویژه در سپاه استان‌ها به قدری متنوع و دائمی است، تصریح کرد: بعضی مواقع مأموریت‌های جدیدی بروز می‌کنند که شاید در طول این سال‌ها نبوده و اکنون به وجود آمده است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اجرای این مأموریت‌های جدید به عهده سپاه استان‌ها است و هر مأموریت جدیدی که پیش می‌آید باید پای کار و پشتیبان نظام و انقلاب باشیم.

انقلاب اسلامی از ابتدا مورد تهاجم و تحریم آمریکا بوده است

وی با بیان اینکه تحریم ایران از سوی آمریکا هیچ هنگام تعطیلی نداشته است، گفت: ایران اسلامی و انقلاب از ابتدا مورد تهاجم و تحریم آمریکا بوده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبا بیان اینکه اولین تهاجم آمریکایی‌ها در سال ۵۸ صورت گرفت، ادامه داد: تحریم‌ها از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش در تمام این سال‌ها بوده و تعطیل نشده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ملت ایران در دهه ۷۰ و ۸۰ مضاعف شد، اظهار کرد: پیش از این به نوعی تحریم در سر سفره‌های مردم بروز نداشت اما از ۱۱ سال پیش نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی فهم تحریم و اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت.

فدوی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه شاهد اقتدار ایران اسلامی و زبونی آمریکا و دشمنان خواهیم بود.

وی متذکر شد: این دشمنان هستند که دائم احساس ترس می‌کنند و بنا بر وعده خدا که می‌گوید پس از هر سختی یک آسانی است، به لحاظ استقامت، تحمل و صبر مردم و تلاشی که کل نظام و مسئولان نظام برای حل این مسائل و مشکلات مردم داشتند خداوند بعد از آن سختی‌ها آسانی را به وجود می‌آورد که مردم بعد از مدتی این سختی‌ها را یادشان برود.

در این آئین سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز معرفی و سردار سید یوسف مولایی به عنوان جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) منصوب شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها