فارس دی پی آر تحولات قدس منطقه را شعله ور خواهد کرد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از المیادین، داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما در حال نبرد با اشغالگران هستیم و فلسطینی ها باید بر خانه ها و اراضی خود اصرار کنند و در راستای حفظ آن و ممانعت از دست اندازی صهیونیستها به آن حرکت کنند.

وی افزود: ساکنان قدس باید با وجود همه تهدیدات و بازداشت ها، در منازل خود بمانند و از جای خود تکان نخورند.

داوود شهاب تاکید کرد: مقاومت آمادگی کامل برای حمایت از مقدسات دارد.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ما اشغالگران را مسئول کامل آنچه در کوی البستان و همه محله های قدس اشغالی می گذرد، می دانیم. ما از ملت خود در قدس اشغالی می خواهیم که به مقابله با تجاوزات صهیونیستها با تمام توان بپردازند.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما از فلسطینی ها می خواهیم که با همه راهها و ابزار مقابله کنند و در خانه های خود به هر قیمتی بمانند. چشم مقاومت بر قدس است و آنچه در آن رخ می دهد، قواعد درگیری را خدشه دار می کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر آمادگی مقاومت برای مقابله با رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آنچه در قدس رخ می دهد، سبب شعله ور کردن منطقه خواهد شد و اوضاع را منفجر خواهد کرد.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از طرف‌های میانجی خواست برای جلوگیری از تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه بیت‌المقدس، مسجد الاقصی و اهالی این شهر وارد عمل شوند.

«محمد حماده»، سخنگوی حماس در شهر بیت المقدس که در غزه به سر می‌برد، گفت: حملات و تجاوزات آشکار اشغالگران به منطقه البستان در سلوان در قدس اشغالی با قصد تخریب منازل و مهاجرت اجباری اهالی آن، زیر پا گذشتن و عبور از خط قرمز به شمار می رود و منجر به رخدادهای ناگواری می‌شود.

حماده تاکید کرد: مقاومت نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی هوشیار است و اجازه نخواهد داد تا اشغالگران به سیاست الحاق تدریجی بیت‌المقدس برای جعل واقعیت و تکمیل یهودی‌سازی آن ادامه دهند.

وی اعلام کرد: گزینه‌های مقاومت در واکنش به این اقدامات اشغالگران متعدد است و همگی قابل بررسی و اجرایی شدن است.

سخنگوی حماس در پایان از همه مردم فلسطین خواست تا به مبارزه با صهیونیستها و حضور و اتحاد بیشتر در بیت المقدس و مسجد الاقصی ادامه دهند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 105 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.