فارس دی پی آر ترافیک سنگین در محور تهران - فشم - فارس دی پی آر

عادل مصدقی در گفتگو با فارس دی پی آر، در خصوص وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در محور تهران-فشم (محدوده رودک) شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی استان روان است گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی از امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه تا روز شنبه ۱۲ تیرماه آسمان استان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط (به ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان) گاهی با وزش باد نسبتاً شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک و در مناطق شمالی استان با رگبار پراکنده باران و گاهی رعدوبرق پیش بینی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص گزارش وضعیت ترددها طی روز گذشته ۹ تیر ماه عنوان داشت: جمع ورودی به استان تهران ۲۸۶ هزار و ۶۶۳ وسیله نقلیه و جمع خروجی از استان تعداد ۳۲۱ هزار و ۸۱ وسیله و تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده را ۲ میلیون و ۷۹۳ هزا ر و ۸۲۸ وسیله محاسبه شده است.

مصدقی افزود: طی امروز ۱۰ تیر از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد تا ۱۲:۰۰ جمع ورودی استان ۹۶ هزا ر و ۸۳۶ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۱۰۸ هزار و ۹۹۷ وسیله و تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده را ۱ میلیون و ۴۹ هزا ر و ۳۶۱ وسیله محاسبه شده که کاهش ورودی و خروجی‌ها را به استان نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها