فارس دی پی آر تردد از استان‌های جنوبی کشور به خراسان شمالی ممنوع می‌شود - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمدعلی شجاعی صبح شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون دو شهرستان بجنورد و اسفراین در وضعیت قرمز ابتلاء به بیماری کرونا هستند و باید با اعمال محدودیت‌ها بتوانیم از این وضعیت خارج شویم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه روزانه ترددهای فراوانی به مرکز استان از سایر شهرستان داریم، گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا متناسب با رنگ بندی ها باید در شهرستان‌ها اجرا شود.

وی افزود: برگزاری جلسات اداری، بازگشایی و تعطیلی اماکن تفریحی و برگزاری مراسم تحت شعاع رعایت پروتکل‌ها متناسب با رنگ بندی شهرستان‌ها خواهد بود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر نظارت جدی بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ورود افراد بیشتر به سیستم درمانی، بیان کرد: رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و مطبوعات دستورالعمل‌های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص دورکاری کارمندان، دستگاه‌های اجرایی که ماهیت کارشان به گونه‌ای است که با دورکاری ارائه خدمت امکان پذیر است ملزم به اجرای آن متناسب با رنگ بندی شهرستان‌ها هستند و در این مورد تشخیص مدیر لازم نخواهد بود.

شجاعی با تاکید بر کنترل ترددها از استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور به استان گفت: نیروی انتظامی و پلیس راهور تردد از این استان‌ها را محدود کنند.

انجام کارهای فرهنگی برای تشویق بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت بر حمل و نقل عمومی در خصوص رعایت پروتکل‌ها و ارائه برنامه اجرایی برای برگزاری مراسم عید قربان از دیگر تأکیدات شجاعی در این نشست بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها