فارس دی پی آر تصادف مینی‌بوس و تریلر در بزرگراه آزادگان اصفهان - فارس دی پی آر

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با فارس دی پی آر با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی امروز اصفهان اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات پلیس ۱۱۰ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس و تریلی در محور آزادگان محدوده بختیار دشت با یکدیگر برخورد داشته‌اند، ابراز داشت: هشت نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: مسافران این مینی‌بوس کارکنان یکی از شرکت‌های صنعتی اصفهان بوده است.

وی علت وقوع این حادثه نیز عدم رعایت حق تقدم از فرعی به اصلی از سوی راننده تریلی عنوان کرد و گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های کاشانی، گلدیس و منظریه منتقل شدند.

اعمال محدودیت تردد در ۳ محور ورودی استان اصفهان

سرهنگ زارع در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت تردد در محورهای ورودی استان اصفهان گفت: باید توجه داشت که برخی از محدودیت‌های تردد در گذشته نیز وجود داشته و از امروز نیز محدودیت‌هایی را در سه نقطه ورودی استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: پلیس راه نائین از سمت یزد، پلیس راه اصفهان – نائین و پلیس راه رامشه این محدودیت‌ها را اعمال می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر اعمال قانون برای محدودیت‌های تردد را در دستور کار نداریم، ابراز داشت: این محدودیت برای خودروهایی که از استان‌های هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان قصد ورود به اصفهان را دارند اعمال می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها