فارس دی پی آر تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در شهر کرمانشاه افتتاح شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، تقاطع غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمانشاه شامگاه پنجشنبه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی و فرماندهان نظامی افتتاح شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم با تقدیر از مدیران شهری کرمانشاه، اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در ورودی این شهر توسط شهرداری کرمانشاه یک مدیریت جهادی و ارزشمندی بود که نقش بسزایی در توسعه و عمران شهری داشت.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و اعتبارات کم برای اجرای پروژه‌های عمرانی، افزود: این تقاطع یکی از بزرگترین تقاطع‌های غیرهمسطح غرب کشور است که می‌توان آن را نماد توسعه یافتگی شهر کرمانشاه دانست.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کلانشهر کرمانشاه برای آبادانی و توسعه بیشتر نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی ارزشمندی است تا بتواند در جامعه شهری نشاط و شادابی را در بین شهروندان ایجاد کند.

وی با اشاره به نامگذاری این تقاطع به نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار در بازگشایی مرز خسروی به عتبات عالیات نقش بسزایی داشت، لذا حق بزرگی بر گردن مردم این دیار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها