فارس دی پی آر توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی اکبر بالاگر عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: پیگیری‌های طهماسب مظاهری رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و همکاران او به ویژه غلامرضا هوایی و توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان قابل تقدیر است.

وی افزود: تداخل در امور و موازی کاری یکی از مشکلات مطرح در ساختار اداری کشور است که متأسفانه در حوزه کارشناسی نیز قابل مشاهده بوده و در روند حل و فصل اصولی و نظام مند مشکلات حقوقی مردم و سازمان‌های مختلف ایجاد مشکل می‌کند.

مقام ارشد کارشناسی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همکاری‌های تنگاتنگ و هدفمند کارشناسی و مهندسی در حوزه‌های مستقل تشکیلاتی و فقدان تداخل به ایجاد هم افزایی و بهبود امور منجر خواهد شد.

وی به ارتباط معنی دار کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: بسیاری از اعضای سازمان نظام مهندسی به عنوان کارشناس رسمی عضو کانون‌های کارشناسان رسمی دادگستری بوده و به ارائه خدمات مشغول هستند.

بالاگر تشریح کرد: موازی کاری در حوزه کارشناسی چیزی نیست که مطلوب باشد و در استان ما نیز موضوعیت ندارد و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با ۱۵۰۰ کارشناس در ۶۷ رشته مختلف قادر است به نیازهای کارشناسی منطقه پاسخ دهد.

وی افزود: دیوان عدالت اداری بر اساس شکایت شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و بر اساس قرار شماره ۱۴۰۰۳۱۹۲۰۰۰۰۳۹۴۷۳۶ مورخ ۳۱ خرداد امسال دستور توقف اجرای ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴ را صادر کرده است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیگیری‌های متعهدانه و دلسوزانه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در تأمین منافع و مصالح کارشناسان رسمی دادگستری از هر لحاظ شایسته تمجید و تکریم است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها