فارس دی پی آر تیم فوتسال شاهین کرمانشاه صدرنشینی بدون حامی - فارس دی پی آر

فارس دی پی آر، گروه استان‌ها-زهرا ویسپور: بعد از آنکه تیم فوتبال راهیان کرمانشاه بدون هیچ اطلاع رسانی از سوی فدراسیون فوتبال به لیگ دسته ۲ فرستاده شد، فوتبال کرمانشاه عملاً منحل شد و تنها تیم فوتبال آن تا این لحظه هیچ فعالیتی ندارد.

در مقابل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تنها تیم گروهی فعال در استان برای دومین سال پیاپی مدعی حضور در لیگ برتر و صدرنشینی در مرحله پلی‌آف شده است.

صدرنشینی شاهین در مرحله پلی آف در حالیست که این تیم از هیچ حمایتی از سوی مسئولین استان کرمانشاه بهره‌مند نبوده و تنها حامی آن مدیرعامل تیم است که به صورت شخصی تیم را اداره کرده و هزینه‌های آن را تأمین می‌کند.

مسلماً اداره یک تیم فوتسال به تنهایی میسر نبوده و کمبودها و محرومیت‌های رفاهی را به دنبال دارد، تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در تأمین حداقل امکانات رفاهی مشکل داشته و بر خلاف دیگر تیم‌های فوتسال هزینه زیادی برای رفاه و راحتی تیم و بازیکنان نمی‌کند.

به گفته مدیر عامل باشگاه، تیم برای اعزام به آبادان با مشکل مالی زیادی مواجه بوده و حداقل به ۱۰ میلیون تومان پول نیاز دارد، اما هیچ حمایتی از سوی مسئولین استان صورت نگرفته، در حالی که در هفته آخر بازی‌ها بیش از پیش به حمایت نیاز دارند.

شاهین کرمانشاه سال گذشته هم به لیگ برتر رسید اما در سایه بی توجهی مسئولین استانی به لیگ دسته دوم سقوط کرد، در صورت ادامه این روند با وجود وضعیت خوب بازیکنان و تیم امکان تکرار اتفاقات سال گذشته وجود دارد.

با وجود صدرنشینی شاهین هیچ حمایتی از سوی مسئولین استان کرمانشاه شکل نگرفته است

سعید محمودی سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در گفتگو با فارس دی پی آر، اظهار کرد: در مرحله پلی آف با تیم نصر فردیس البرز، زندی بتن کلاردشت و نماسازان آبادان هم گروه شدیم، بازی‌ها به صورت رفت و برگشت انجام شد و تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در ۵ بازی با ۳ برد، یک باخت و یک تساوی صدرنشین جدول لیگ پلی آف فوتسال است.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه صدرنشینی بدون حامی

وی افزود: با توجه به جدول امتیازات تیم شاهین کرمانشاه با زندی بتن کلاردشت امتیازات برابر داشته و نتیجه نهایی به روز آخر و آخرین بازی بستگی دارد و تیمی که بیشترین گل زده را داشته باشد راهی لیگ برتر می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با بیان اینکه شرایط بازی آخر برای این تیم سخت است، گفت: آخرین بازی ما روز جمعه ۱۱ تیر ماه، با نماسازان آبادان در شهر آبادان است ولی آخرین بازی زندی بتن کلاردشت با تیم فوتسال فردیس البرز بوده و کلاردشت میزبان این بازی است.

محمودی ادامه داد: بازیکنان از لحاظ روحی، روانی و جسمی وضعیت خوبی دارند و به جز یکی از آن‌ها که در بازی با کلاردشت مصدوم و رباطش پاره شد بازیکن محروم نداریم.

سرمربی تیم شاهین فوتسال کرمانشاه بیان اینکه با وجود صدرنشینی این تیم هیچ تغییری در حمایت مسئولین استانی صورت نگرفته تصریح کرد: تمام هزینه‌های باشگاه به عهده مدیر عامل بوده و کادر فنی و بازیکنان با وجود مشکل در تأمین هزینه‌ها با رسیدن به یک قدمی لیگ برتر کار بسیار بزرگ انجام دادند.

وی با تقدیر از تلاش‌های بازیکنان تیم فوتسال شاهین افزود: تیم‌های دیگری که حتی به مرحله پلی آف راه پیدا نکردند چندین میلیارد هزینه کردند و اکثر تیم‌هایی هم که به مرحله پلی آف رسیدند در شرایط مالی تیم شاهین نیستند، تنها استعداد و توانایی بازیکنان تیم را به این مرحله رسانده است.

شاهین کرمانشاه در تأمین تجهیزات اولیه مشکل دارد

حامد ایوانی کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در گفتگو با فارس دی پی آر اظهار کرد: این تیم یک هزارم تیم‌های دیگر امکانات رفاهی ندارد، و حتی در تأمین هزینه کرایه سالن تمرین و مسابقات به مشکل خورده است.

وی افزود: از طرف نماینده‌های استان کرمانشاه، استانداری، فرمانداری و مسئولین فوتبالی کمکی به این تیم نمی‌شود و با توجه به خصوصی اداره شدن آن، تیم در مضیقه مالی بوده و فقط با تلاش و بازیکنان به این مرحله رسیده است.

کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تیم شاهین در تأمین پوشاک، حمل و نقل، خوابگاه، اسکان و تجهیزات اولیه مشکل دارد، در بازی با زندی بتن کلاردشت بازیکنان ۱۶ ساعت با مینی بوس در راه بودند.

وی ادامه داد: در شرایط بد اقتصادی تیم شاهین حامی نداشته و با این وجود در یک قدمی لیگ برتر است، سال گذشته هم به لیگ برتر صعود کردیم و به دلیل عدم حمایت‌ها به لیگ‌های پایین سقوط کردیم.

ایوانی خاطرنشان کرد: این تیم پتانسیل و توانایی پیشرفت را دارد و برخلاف دیگر تیم‌های فوتسال صددرصد بومی و خودکفا است، اما بدون حمایت مسئولین به جایی نمی‌رسد.

تنها حمایت مسئولین فوتبال کرمانشاه از تیم فوتسال شاهین آرزوی موفقیت در ابتدای هر فصل است

محسن سعیدی بازیکن تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در گفتگو با فارس دی پی آر اظهار کرد: در بازی رفت با کلاردشت دچار مصدومیت از ناحیه زانو و پارگی رباط شده و به مدت ۶ ماه از بازی محروم شدم.

وی افزود: پیگیر امکانات و بیمه درمانی هستم اما هنوز سهم بیمه پزشکی ورزشی مشخص نشده و در صورتی که هزینه‌ای از سمت بیمه ورزشی پرداخت نشود مجبور به استفاده از بیمه تکمیلی شخصی هستم.

بازیکن تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: این تیم به صورت شخصی اداره می‌شود و مدیرعامل باشگاه بیشتر از این توانایی تأمین هزینه‌های باشگاه را ندارد، با این وجود مسئولین استان هیچ کمکی به تیم نمی‌کنند.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه صدرنشینی بدون حامی

سعیدی تصریح کرد: مسئولین استان کرمانشاه تنها ابتدای هر فصل در دیدار با تیم شاهین آرزوی موفقیت برای بازیکنان کرده ولی هیچ حمایت مالی از آنها نمی‌کنند، در صورتی که موفقیت این تیم به اسم هیئت فوتبال کرمانشاه تمام شده و سبب خیر برای آن‌ها است.

وی ادامه داد: اینکه تیم فوتسال کرمانشاه به لیگ برتر صعود کند مهم است اما ظاهراً اینکه با چه شرایطی صعود می‌کند برای مسئولین استان مهم نیست، معوقات پرداخت نشده از طرف باشگاه نداریم ولی مشکل ما حمایت مسئولین و ارگان‌ها از تیم شاهین است.

نبود اسپانسر مشکل اصلی تیم‌های خصوصی در استان کرمانشاه است

از طرفی به گفته علیرضا محبی زنگنه رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه، تیم‌های خصوصی و مدیر عامل باشگاه‌ها در کرمانشاه به تنهایی تمام هزینه‌های تیم‌ها را به عهده دارند و مشکل اصلی نداشتن اسپانسر تا آخر فصل برای تیم‌های خصوصی است.

در آخر مسئله مهم این است که تیم فوتسال شاهین با وجود پیشرفت‌های فراوان نیاز به حمایت مالی از سوی مسئولین دارد و در صورت عدم حمایت‌، امکان مبتلا شدن فوتسال استان به سرنوشت فوتبال آن وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها