فارس دی پی آر ثبت بیش از ۳۶ میلیون تردد وسایل نقلیه در فصل بهار در کرمانشاه - فارس دی پی آر

فریبرز کرمی در گفتگو با فارس دی پی آر اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۳۶ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۹۵۸ تردد وسایل نقلیه سبک سنگین در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تردد افزایش داشته است.

وی با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه سنگین به پایانه‌های مرز استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه دارای پنج پایانه و بازارچه مرزی است که ۵۱ هزار و ۸۰۴ تردد وسایل نقلیه سنگین به سوی مرزها رخ داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع بیش از ۳۶ میلیون تردد ثبت شده وسایل نقلیه در استان کرمانشاه بیش از ۳۱ میلیون تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و پنج میلیون و ۵۱۹ هزار و ۵۰۳ مورد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

کرمی با اشاره به محورهای مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آنها به ثبت رسیده، خاطر نشان کرد: محور مواصلاتی کرمانشاه به بیستون با بیش از پنج میلیون تردد دارای بیشترین تردد و محور گیلانغرب به سومار با هفت هزار تردد دارای کمترین میزان تردد وسایل نقلیه هستند.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای سال در استان کرمانشاه ۱۵۲ هزار مسافر توسط اتوبوس، ۲۸۸ هزار مسافر به وسیله مینی‌بوس و ۱۸۰ هزار مسافر با سواری جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: در این مدت ۶۲۰ هزار و ۳۶۳ مسافر جابجا شده‌اند که این آمار از رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها