فارس دی پی آر ثبت درخواست هزار تن مرغ منجمد برای ذخیره سازی در فارس - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، رهام رحمانی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از درخواست یک تُن مرغ تأمین شده و برای ذخیره سازی در حال ارسال به فارس است، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ خرید و ذخیره سازی مرغ در استان انجام نشده که علت این موضوع به پایین نیامدن قیمت مرغ گرم بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: از آنجا که شرکت پشتیبانی امور دام در زمان کاهش شدید قیمت مرغ و احتمال متضرر شدن تولیدکنندگان اقدام به خرید حمایتی از آن‌ها می‌کند و امسال چنین شرایطی را تجربه نکردیم، عملاً فضایی برای خرید و ذخیره سازی مرغ داخل استان فراهم نشد و به همین دلیل درخواست تأمین مرغ منجمد مورد نیاز خود را از پایتخت پیگیری کردیم که تاکنون بخشی از تناژ پیشنهادی تأمین شده است.

رحمانی در پاسخ به اینکه شرایط توزیع و قیمت مرغ‌های منجمد برای عرضه به بازار چگونه خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازار در حال حاضر با کمبود مواجه نیست، عملاً ضرورتی برای توزیع وجود ندارد، اما قطعاً در صورت اعلام نظر و صلاحدید ستاد یا کارگروه تنظیم بازار برای توزیع، قطعاً این کار انجام خواهد شد.

او از توزیع ۳۸۶ تن مرغ منجمد در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد و درخصوص وضعیت خرید گوشت قرمز نیز گفت: در حال حاضر خرید گوساله نداریم، اما در طرح خرید مازاد گوشت عشایر، ۶۳۴ رأس دام سبک از آن‌ها خریداری و خرید در قالب این طرح همچنان ادامه دارد.

به گفته مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴۸۳ تن گوشت گوساله با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها