فارس دی پی آر جریان انقلابی در انتخابات اوج پویایی را نشان داد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی مقوا ساز ظهر سه‌شنبه در مراسم شکرانه انتخابات در گلپایگان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ شبیه به یک معجزه بود، اظهار داشت: جریان‌های باطل جهانی از سه ماه پیش با بسیج تمام امکانات و تجهیزات به میدان آمدند تا انتخابات را کمرنگ کنند اما جریان انقلابی ایران اسلامی در این انتخابات نشان دادند همچنان وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

رژیم صهیونیستی از یک گردان مقاومت شکست خورد

وی گفت: رژیم صهیونیستی در مدت ۱۲ روز از یک گردان مقاومت شکست سنگینی خورد و مجاهدین فلسطینی با خطبه ۲۰ دقیقه عربی رهبری، اسرائیل را به جهنم تبدیل کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در رابطه با مشارکت ۸۵ درصدی مردم سوریه در انتخابات و انتخاب مجدد بشار اسد، افزود: استکبار جهان چند سال پیش می‌خواست که بشار اسد از منصب قدرت برکنار شود و داعش را بر منطقه حاکم کند اما همانگونه که ایران اسلامی معتقد بود بشار بماند و مردم سوریه نیز در سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرند که این مهم با نابودی داعش رقم خورد.

با مشارکت مردم در انتخابات سیلی بزرگی بر استکبار زده شد

وی گفت: مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد سیلی بزرگی به استکبار بود، رسانه‌های باطل با این همه تبلیغات تصور ۲۵ درصدی مشارکت را داشتند، بیماری کرونا مزید بر علت مشارکت نکردن ۳.۵ میلیون نفر شد.

مقواساز با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه نقطه قدرت ملت ایران را به نقطه ضعف تبدیل کرده بودند، تصریح کرد: جریان انقلابی اوج پویایی را در انتخابات نشان داد و در یکسال اخیر نیز با اجرای طرح‌های شهید سلیمانی، کمک مومنانه و نهضت روشنگری به شرکت در انتخابات به میدان آمدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها