فارس دی پی آر جوانان حزب‌اللهی نقش ویژه‌ای در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارند - فارس دی پی آر

ابراهیم نوروزی‌فر در گفت‌وگو با فارس دی پی آر اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) جامعه را برای تمدن جدیدی آماده می‌کنند تا به زودی رهبری آن را به دست امام زمان (عج) بدهند.

وی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: بیانیه به قلم مقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن ۹۷ ابلاغ شد و در چند جمله که باید دارد و وقتی ولی امر مسلمین و یک مجتهد این کلمه را می‌گوید یعنی بر همگان واجب‌الاجراست.

رئیس بسیج مداحان البرز تصریح کرد: تبیین چشم‌انداز و توصیه‌های آقا در ۷ موضوع شامل علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط خارجی و … است و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی را مورد تأکید قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: به این نکته باید توجه داشت اگرچه عموم مردم جامعه مخاطب هستند اما هسته اصلی بیانیه را جوانان تشکیل می‌دهند و این امر مهم تا جایی پیش می‌رود که آقا می‌فرمایند برای برون‌رفت از این مشکلات نیاز به دولت انقلابی و حزب‌الله جوان است و جوانان سکان‌دار ۴۰ ساله دوم انقلاب هستند.

امروز تنها دوقطبی اسلام و استکبار باقی مانده است

نوروزی‌فر در خصوص دوقطبی‌های موجود در دنیا تصریح کرد: تا چند دهه پیش نظام دوقطبی سیاسی و اجتماعی ایجاد شده بود و به واسطه انقلاب اسلامی دوقطبی‌ها امروز از بین رفته و امروز تنها دوقطبی اسلام و استکبار باقی مانده است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه جوانان خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در مرحله‌ی دوم انقلاب قرار گرفته است و امروز نقشه راه ما برای مرحله دوم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب است و این بیانیه دشمن‌شناسی نسبت به استکبار را به ما نشان می‌دهد و پیشرفت تمدن اسلامی و ایرانی هیمنه استکبار را از بین می‌برد.

رئیس بسیج مداحان البرز متذکر شد: با توجه و نگاه خوش‌بینانه به آینده که نقطه امید ما است و با وجود جوان، مؤمن و پرانگیزه که ویژگی‌های جوان مؤمن انقلابی است و آقا فرمودند نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان و دسیسه‌های ایشان حفظ می‌کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها