فارس دی پی آر حذف دفترچه‌های بیمه خدمات درمانی مددجویان بهزیستی فارس - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، محمد صادق کشفی‌نژاد از الکترونیکی شدن تمام خدمات بیمه درمان برای همه مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: اطلاعات همه افراد تحت پوشش بهزیستی که در سامانه ارمغان ثبت نام شده‌اند و از بیمه دیگری برخوردار نیستند به بیمه سلامت اعلام شده است.

او با بیان اینکه از تیرماه جاری دفترچه بیمه مددجویی حذف شده و افراد تحت پوشش بهزیستی با کد ملی خود می‌توانند از خدمات درمان در مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بهره مند شوند، افزود: ۶۵ هزار و ۷۸۰ نفر مددجو در فارس بیمه‌خدمات درمانی دارند و با توجه به اینکه تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه شدگان تحت پوشش سازمان بهزیستی خرداد ماه به پایان رسیده است، نیازی به مراجعه مددجویان برای تمدید دفترچه بیمه به دفاتر پیشخوان نیست.

کشفی‌نژاد گفت: با هدف کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان، اجتناب از شیوع ویروس کرونا و همچنین گسترش تبادل الکترونیکی اطلاعات، مقرر شد از ابتدای تیرماه احراز هویت بیمه شدگان از طریق کد ملی و سامانه‌های سازمان به هنگام دریافت خدمات بیمه‌ای انجام شود.

مدیرکل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه بیمه سلامت مجری و سازمان بهزیستی به عنوان ناظر و ارائه دهنده اطلاعات سالانه در این خصوص اقدام می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها