فارس دی پی آر حملات راکتی و توپخانه ارتش عربستان به مناطق مسکونی صعده یمن - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر به نقل از المسیره، ارتش عربستان مرتکب جنایت جدیدی در الرقو در صعده مرتکب شد.

خبرنگار المسیره گزارش داد: ارتش سعودی مرتکب جنایت جدید در الرقو در استان صعده یکروز پس از ارتکاب جنایت مشابه، شد. بر اثر حملات راکتی و توپخانه ای سعودی به منطقه مرزی الرقو در استان صعده دو غیرنظامی یمنی به شهادت رسیدند و ۶ نفر دیگر هم زخمی شدند.

همچنین المسیره از حملات توپخانه ای ارتش عربستان به منطقه غافره از توابع بخش الظاهر در استان صعده و زخمی شدن دو غیرنظامی یمن خبر داد.

از سوی دیگر بر اثر حملات راکتی و توپخانه ارتش سعودی به مناطق مسکونی در منطقه شدا در مرز با عربستان دو غیرنظامی یمنی زخمی شدند.

المسیره گزارش داد: جنایت جدید به جنایات ائتلاف جنایتکار و متوحش آمریکایی-سعودی اضافه شد. حملات دیوانه وار سعودی به مناطق مرزی یمن ادامه دارد و این مناطق مسکونی زیر آتش توپخانه و راکت ارتش سعودی قرار دارد.

این رسانه یمنی اعلام کرد: بارانی از راکت و گلوله مناطق مرزی یمن با عربستان از البقع و الصفراء، باقم، قطابر و منبه گرفته تا رازح و شدا و الظاهر را هدف قرار می‌دهد. این حملات زندگی روزمره را ناممکن کرده است.

المسیره گزارش داد: جامعه جهانی بر تروریست‌های القاعده و مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در مارب می گرید و گویا این استان آمریکایی است نه یمنی. تصمیم آزادسازی مارب غیرقابل بازگشت است و با تلاش‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مردم این استان، پرچم آزادی برافراشته خواهد شد و همه پرچم‌های اشغالگران به زیر کشیده خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : بین الملل تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.