فارس دی پی آر داشتن روحیه جهادی در حل مشکلات کرمانشاه تاثیرگذار است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت الله مصطفی علما در دیدار با کارمندان سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با بینش شگرف خود باعث شکل گیری و تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد شدند که ارزش وجودی آنها در جامعه روز به روز نمایان‌تر می‌شود.

وی افزود: خداوند متعال از ابتدای خلقت انسان لحظه‌ای او را بدون هادی نگذاشته و این موضوع نشان از اهمیت تبلیغ دین الهی در جامعه دارد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نزول ۱۲۴ هزار پیامبر و کتب آسمانی همچون قرآن کریم، انجیل و تورات به دنبال تربیت انسان و کارهای فرهنگی بوده است.

علما با اشاره به وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی انجام کارهای بر زمین مانده انقلاب اسلامی است و اگر از امکانات و ظرفیت‌های موجود درست استفاده شود زمینه برای خدمت به مردم فراهم است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کارها باید با روحیه جهادی و حضور مردم برگزار شود و مشارکت مردم سبب برکت در انجام کار شده که برگزاری جلسات جز خوانی قرآن کریم در محلات و پارک‌ها با حضور گسترده مردم در ماه رمضان نمونه‌ای از آنها است.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: ویروس کرونا سبب ایجاد محدودیت و مشکلاتی برای مردم در ایران و جهان شده اما همین موضوع سبب همکاری آحاد مردم را فراهم و آنها را مانند رزمایش کمک‌های مومنانه به صحنه آورد.

علما تاکید کرد: با برنامه ریزی و مدیریت و با تکیه بر ظرفیت دین اسلام انجام کارهای فرهنگی در مناطق حاشیه نشین ادامه پیدا کند تا معضلات و مشکلات کرمانشاه به دور از حاشیه کاهش یابد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها