فارس دی پی آر داور پیروزی را از استقلال گرفت - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، فرهاد مجیدی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: شرمنده هواداران و بازیکنان استقلال هستم. داور تنها گل بازی را مردود اعلام کرد و سه امتیاز بازی از ما گرفته شد و من شرمنده هواداران و بازیکنان تیم استقلال هستم.

وی افزود: تیم استقلال به گل سالم رسید اما داور آن را مردود اعلام کرد، برای من جای سوال است و دوست دارم بدانم مشکلتان با استقلال و هوادارانش چیست؟

وی ادامه داد: بزرگترین داورهای دنیا هم اشتباه می‌کنند چرا فقط اشتباه برای تیم ما است و هر هفته یک اشتباه برای استقلال ثبت می‌شود.

سرمربی استقلال گفت: هواداران شب گذشته مقابل هتل محل اقامت ما آمدند و انتظار برد داشتند، چرا باید داور گل سالم ما را قبول نکند و آفساید اعلام شود.

مجیدی افزود: بازیکنان استقلال ۶ ماه است یک درصد دریافتی نداشته‌اند اما با تمام وجود بازی کردند و متعجب هستم و ندیدم این میزان اشتباه داوری برای یک تیم رخ دهد.

وی تصریح کرد: ۲ تیم بازی بسته‌ای داشتند و در نیمه اول بازیکنان ما نتوانستند خوب بازی کنند ولی در نیمه دوم با تعویض بازیکنان روند بازی بهتر شد.

سرمربی استقلال بیان کرد: من نمی‌خواهم حرف بزنم و مدیون شوم من تنها هستم و از درون و بیرون باشگاه تنها هستم. بعد از ۲ شکست استقلال، بازیکنان من شاهکار کردند و چهار برد متوالی را با همه مشکلات کسب کردند.

مجیدی افزود: کار من به عنوان سرمربی در چارچوب زمین چمن است و گفتم حق بازیکنان را بدهند و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد دست تک تک بازیکنان استقلال را می‌بوسم آنان شریف‌ترین بازیکنانی هستند که با تیم همکاری دارند. مسئولان باشگاه استقلال برایشان بازیکنان و هواداران مهم نیستند. ۲ ماه است که از مشکلات تیم می‌گویم اما من پشت بازیکنان را خالی نمی‌کنم و هر کاری لازم باشد برای آنان انجام خواهم داد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 297 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 1 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها