فارس دی پی آر دشمنان شکست در برابر ایران اسلامی را پذیرفته اند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: فاجعه حقوق بشری آمریکا در حدی است که هرگز این لکه ننگ از دامن آمریکا پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به تحولات منطقه در سالیان اخیر افزود: آنچه امروز در یمن اتفاق افتاده و در نوک پیکان حمله و تجاوز عربستان را می‌بینیم اما در پشت این فلش ده‌ها کشور عربی و حتی آمریکا حضور دارد.

سردار فدوی با اشاره به توانمندی ایران و محور مقاومت گفت: اگر عوامل نظامی، سیاسی، علمی، تکنولوژی و جبهه باطل و حق را بسنجیم، در هیچ پارامتر دنیایی و مادی با استکبار قابل مقایسه نیستیم اما در نتایج پیروزی نصیب ایران و محور مقاومت شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان ما شکست را پذیرفته و عاجزانه خواهش می‌کنند که ما را از این وضعیت نجات دهید.

وی افزود: ایران قبراق و آماده برای دفاع است اما آمریکایی‌ها افسرده و تضعیف شده‌اند، ما تکلیف و وظیفه خویش را انجام دادیم و خدای متعال وعده پیروزی را جامه عمل پوشانده است.

سردار فدوی عنوان کرد: علت این شکست‌ها را نباید در مسائل دنیایی جست و جو کرد چرا که هیچ پارامتر دنیایی و مادی نمی‌توان شکست این ابرقدرتها را تشریح کند، اما اگر نتایج بازگو کننده چیز دیگری را بیان می‌کنند به این علت است که خدا آنها را رقم می‌زند و بندگان خدا باید وظیفه خود را انجام دهند، نتیجه با خدا است.

این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: امروز شکست‌های آمریکا قابل مقایسه با قبل نیست و دلیل اصلی آن نیز این است که ما به نسبت خود وظیفه را انجام داده‌ایم و خداوند نیز بر وعده خویش جامه عمل پوشانده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: پاسداران تا وقتی که نفس دارند نیت و جان و زبان و عمل خود را در راه خدمت رسانی قرار می‌دهند و در انتها نیز تا جان در بدن دارند به مردم خدمت می‌نمایند. لباس پاسداری عنایتی است که خداوند نصیب ما کرده که در همین لباس مقدس چهل هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی ادامه داد: اگر به وظیفه و تکالیف خود عمل نکنیم نباید از خدا انتظار تحقق وعده داشته باشیم کما اینکه در جنگ احد که حتی خود پیامبر حضور داشت می‌بینیم که عمل نکردن به وظیفه به شکست می‌انجامد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عنایت ویژه خدا به ما است که از ابتدای انقلاب تا به امروز به نسبت تکالیف وظایف خود را عمل کرده‌ایم و در نتیجه امدادهای خداوند متعال را شاهد بوده‌ایم.

سردار فدوی یادآور شد: به طور قطع قرار گرفتن در جبهه حق و حضور در حزب خدا و عمل به وظایف و تکالیف عامل پیروزی جریان انقلاب خواهد بود.

وی گفت: شکرگزاری برای انقلاب و مردم تنها با تلاش و جهاد صادقانه به دست می‌آید که سردار شاهرخی با ۴۱ سال خدمت صادقانه توانست در مسیر پاسداری قدم بردارد و سردار آتانی نیز جزو کسانی بوده که در گذشته و حال با بهترین رویه از انقلاب و آرمان‌های انقلاب پاسداری می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها