فارس دی پی آر دشمن از تمام مرزهای جغرافیایی و فرهنگی قصد ورود به کشور را دارد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن وارد مرزهای کشور شود، اظهار داشت: دشمن از مرزهای جغرافیایی و اخلاق و ایمان قصد ورود دارد و باید همه مرزها را محکم کنیم.

تقوای الهی رمز موفقیت در برابر دشمنان است

وی با بیان اینکه تقوای الهی رمز موفقیت در برابر دشمنان است، ابراز داشت: همه مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه آمریکا مدعی حقوق بشر است اما با جنایات این نظام می‌توان میلیون‌ها کتاب نوشت، ادامه داد: بی شرمی، بی رحمی، قساوت و … ویژگی‌های نظام آمریکا است و برای نمونه پرتاب موشک به سمت موشکی است که ۳۰۰ نفر از شهروندان در آن بودند.

وی با بیان اینکه کانادا حیاط خلوت آمریکا است، ادامه داد: هزاران کودک را آمریکایی‌ها به این کشور برده، آزار داده‌اند و آنها را زنده به گور کرده‌اند و امروزه قبرهای آنها پیدا شده است و این نمونه دیگری از جنایات آمریکا است.

به زودی ما آمریکا را زیرچکمه‌های خود نابود خواهیم کرد

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه آمریکا باید بداند برای همیشه نمی‌تواند خود را حاکم بر دنیا بداند، افزود: به زودی ما آمریکا را زیرچکمه‌های خود نابود خواهیم کرد.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: همه دشمنان دست به دست هم دادند مشارکت را کم کنند، برخی هم به دلیل کرونا ترس از حضور در صف‌های انتخابات را داشتند و با همه این شرایط مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان جنایتکاران و بدخواهان دنیا زدند.

برخی در داخل برای انتخابات فساد کردند

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه عده‌ای نیز در داخل فساد کردند، افزود: آنها از شهدا حیا نکردند و برعکس سیل مردم حرکت کردند، همچنین برخی از بی نظمی‌ها را داشتیم در برگزاری انتخابات که نمی‌دانم عمدی بوده یا سهوی اما تأسف بار بوده است.

برخی از مردم به دلیل مشکلات معیشتی با انتخابات قهر کردند

وی با بیان اینکه برخی نیز به دلیل مشکلات معیشتی با انتخابات قهر کرده بودند، ادامه داد: این امر نیز ناشی از بی تدبیری‌هایی در جامعه بود که باید برطرف شود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه انتخاب اصلح مساله مهم دومی بود که مردم به خوبی آن را درک کردند، ابراز داشت: آقای رئیسی توانایی خود را در قوه قضائیه نشان داده و ایمان داریم که برای مردم کار خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 311 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها