فارس دی پی آر دفاتر بیمه سلامت در گلستان حذف شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، مهرداد کمانگری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: طرح جمع آوری دفاتر بیمه سلامت که از اردیبهشت ماه با جمع آوری صندوق بیمه همگانی آغاز شده بود، در ماه خرداد و تیر با حذف سایر صندوق ها ادامه یافت.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: در اردیبهشت دفترچه صندوق بیمه همگانی و در خردادماه صندوق بیمه روستائیان حذف شد و از ابتدای تیرماه هم حذف دفترچه سه صندوق سایر اقشار، کارکنان دولت و غیره آغاز شده است.

وی گفت: بیمه شدگان برای دریافت خدمت می توانند با مراجعه به مراکز و موسسات درمانی و با ارائه کد ملی خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

کمانگری از راه اندازی سامانه اطلاع از اعتبارات وضعیت بیمه سلامت هم خبرداد و بیان کرد: اگر سامانه و اینترنت به دلایلی قطع بود موسسات می توانند از این سامامه برای استعلام اعتبار دفترچه استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تأکید کرد: سازمان های بیمه گر از اول مهرماه به هیچ موسسه ای با اسناد کاغذی خدمات ارائه نمی کنند.

وی با اشاره به الکترونیکی شدن بیمه سلامت اضافه کرد: در حال حاضر ۹۴ درصد پزشکان خصوصی، ۹۴.۹ درصد مطب های طرف قرارداد، ۹۸.۵ درصد داروخانه ها، ۹۸.۲ درصد آزمایشگاه ها، ۹۶.۴ درصد پرتو پزشکی ها، ۹۶.۸ درصد درمانگاه ها و ۱۰۰ بیمارستان ها نسخ و مدارک خود را به صورت الکترونیکی برای بیمه سلامت ارسال می کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها