فارس دی پی آر دوره تربیتی مدرسه طاها فرصتی برای مهارت افزایی مربیان تربیتی است - فارس دی پی آر

حسین قنداق سازان در گفت‌وگو با فارس دی پی آر با اشاره به کلیات طرح مدرسه طاها اظهار کرد: مدرسه طاها یک کانون مهارت افزایی ویژه طلاب، مبلغین، مدرسین و هرکسی که در فضای خانواده و نوجوان فعالیت می‌کند تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو دوره ویژه فصل تابستان شروع شده است که یک دوره مختص تربیت مبلغ خانواده و دیگری تربیت مبلغ دانش‌آموز با رویکرد نوجوانان برگزار می‌شود و هرکدام از این دوره‌ها بالغ‌بر ۷۰ ساعت کلاس کارگاهی است.

این فعال فرهنگی توضیح داد: در این دوره‌ها از اساتید مطرح کشوری و ظرفیت‌های خوب استانی استفاده کرده‌ایم و در برپایی این دوره‌ها سازمان تبلیغات اسلامی در تمامی زمینه‌ها یاریگر ما بوده است.

قنداق سازان بیان کرد: امام محله‌ها، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و مجموعه‌های تربیتی مخاطبان ما هستند و انشاالله پس از گذران دوره در مباحث تبلیغی می‌توانند در محیط‌های خانوادگی و بین نوجوانان اثرگذاری داشته باشند.

دبیر برگزاری دوره مدرسه طاها اذعان کرد: امسال در دوره تربیت مبلغ خانواده ۷۰ نفر و در دوره مبلغ نوجوان ۹۰ نفر شرکت‌کننده داشته‌ایم.

این فعال فرهنگی با اشاره به دغدغه‌هایی که منجر به برپایی این دوره شده است مطرح کرد: ما احساس کردیم مجموعه‌های تربیتی با کمبود مربی روبه‌رو هستند و یا عزیزانی نظیر امام محله‌ها که به‌طور مستقیم همه‌روزه با خانواده‌ها در ارتباط هستند به آموزش و مهارت افزایی نیازمندند و به‌این‌علت هم این دوره ویژه را برپا کردیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 273 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها