فارس دی پی آر دولت با تدبیر حکیمانه در زمینه مسکن اقدام کند - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک با تبریک انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضائیه گفت: امید است طرح تحول قضائی در این قوه ادامه یابد زیرا اگر دستگاه قضا سالم باشد، سایر دستگاه‌های دیگر نیز می‌توانند با سلامت به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب فاطمی، علوی و انقلاب امام رضا (ع) بوده و مسئولان باید تمام وجود خود را غرق در خدمت، مجاهدت، فداکاری و امانت داری به مردم و جامعه کنند.

خطیب نماز جمعه در اراک با تاکید بر اینکه پست و مقام‌ها در اسلام امانت و تکلیف بوده و مدیران در برابر مردم و کشور مسئولند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ۲۴۰ هزار شهید از جمله شهید سردار سلیمانی و محلاتی در راه اسلام و قرآن اهدا کرده و مسئولان در روز قیامت باید در برابر این شهدا پاسخگو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اظهار کرد: کشورهایی با ظلم و ستم ادعای حقوق بشر دارند، می‌خواهند قانون حقوق بشر را برای بشریت بنویسند.

دری نجف آبادی عنوان کرد: آمریکایی‌ها نفت، انتقال پول، ارتباطات بانکی، دارو و واکسن را برای ملت ایران تحریم کردند و ملت ایران همان‌گونه که تاکنون در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده از این به بعد نیز پشت سر مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می‌کند.

وی در ادامه داد: آمریکایی‌ها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت ایستاده و تا آنان به برجام باز نگردند ما حاضر نیستیم یک قدم از فرامین رهبر معظم انقلاب عقب نشینی کنیم.

خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: ملت ایران در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه امسال همانند گذشته برای اسلام و انقلاب افتخار آفریدند و ۱۸ میلیون نفر از ملت ایران اسلامی به رئیس جمهور منتخب رأی دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اکنون مشکلاتی در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور وجود دارد که دولت آینده باید با کار شبانه روزی و تلاش مضاعف زمینه رفع آنها را فراهم کند.

وی ادامه داد: دولت با تدبیر حکیمانه در زمینه مسکن باید به گونه‌ای عمل کند که حداکثر ۱۵ تا ۲۰ درصد درآمد خانوار برای این بخش هزینه شود و جوانان برای ازدواج تشویق شوند.

دری نجف آبادی در پایان تاکید کرد: دولت باید با پرداخت تسهیلات ارزان زمینه خانه دار شدن جوانان را در جامعه فراهم کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها