فارس دی پی آر دولت سیزدهم باید همگام با بیانیه گام دوم انقلاب باشد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، علی علیزاده عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از فرهنگیان فعال در ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در گیلان در دهکده ساحلی انزلی، اظهار کرد: در مقطع حساسی از انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی افزود: نقش دولت سیزدهم نقش چهل ساله است که باید ریل گذاری قطار انقلاب در چهل سال دوم را پایه گذاری کند.

علیزاده ادامه داد: ما در حال گذار از نسل اول به دوم هستیم و این دولت باید کابینه‌ای تشکل دهد که همگام با بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

وی همچنین گفت: از آیت الله رئیسی انتظار داریم دولت جوان انقلابی را تشکیل دهد تا مردم ثمره حضورشان را با عملکرد مثبت دولت ببینند.

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم باید چهل سال اول انقلاب را با پشتوانه نسل اول انقلاب به چهل سال دوم پیوند بزند، گفت: باید از این دولت در میدان عمل حمایت شود و معتقدم هیچ دولتی بدون کمک و مشارکت مردم توان حل همه مشکلات را ندارد.

علیزاده با اشاره به لزوم مطالبه گری مردم از مسئولان، تصریح کرد: تا امروز اگر مطالبه گری عمومی هم وجود داشته بسیار کم بوده و باید از نمایندگان مجلس و وزرا و مدیران مطالبه گری شود و مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: باید مسئولان کارهای کرده و نکرده را به مردم گزارش دهند تا فاصله بین مردم و دولت کم شده و دولت مردمی موفق عمل کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها