فارس دی پی آر دولت هیچ اقدام حمایتی در خصوص سیل دماوند و فیروزکوه نکرده است - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، سید احمد رسولی نژاد با اشاره به ورود خسارات سنگین سیل به باغات، مزارع و زیرساخت‌های شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: تگرگ شدید و سرمازدگی نیز در چند نوبت خساراتی بین ۷۰ الی ۱۰۰ درصد به باغات دماوند و فیروزکوه وارد کرد.

وی از دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از این دو شهرستان در پی وقوع سیل اشاره کرد و افزود: در پی این دیدار وزیر کشور طی نامه‌ای پیشنهاداتی را به رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد و قرار بود، در هیأت دولت مطرح و تصویب شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین از دستور وزیر جهاد کشاورزی به مدیرکل دفتر بحران آن وزارتخانه در پی وقوع تگرگ خبر داد و گفت: هیچکدام از این دستورات و نامه‌ها به نتیجه نرسید، از رئیس جمهور درخواست دارم، دستور دهند، مساعدت عاجل در خصوص خسارات وارده به دو شهرستان و نیز باغات به عمل آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تذکر به وزیر راه و شهرسازی در مورد تسریع در احداث کمربندی‌های گیلاوند، رودهن و فیروزکوه و احداث تقاطع غیر همسطح در سه راهی «مهرآباد» و جاده‌های آبسرد به ایوانکی، وادان، فیروزکوه به سمنان و فیروزکوه به گرمسار گفت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد، اما هیچ نتیجه‌ای به دست نیامد و عملکرد وزیر راه و شهرسازی و همکاران وی در این خصوص ضعیف بوده است و باید پاسخگوی وارد آمدن خسارات جانی و مالی به مردم و اتلاف وقت آن‌ها در ترافیک سنگین محور فیروزکوه به ویژه گیلاوند باشند.

رسولی نژاد از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز انتقاد کرده و افزود: اظهارات روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد آمار کرونا در فیروزکوه مصداق تشویش اذهان است، وی باید ابتدا با شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه تماس گرفته و پس از دریافت آمار مبتلایان به کرونا اظهار نظر کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها