فارس دی پی آر رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه معرفی شد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور و پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه در مجتمع قضائی نیروهای مسلح برگزار شد.

پیشگیری از وقوع جرم از اولویت‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه خواهد بود

صید محمد محمودی رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: فعالیت کردن در سازمان قضائی نیروهای مسلح همواره باعث افتخار بوده و سازمان قضائی را دانشگاهی برای افزایش علم در نظر داشته‌ام.

وی افزود: برای هر صندلی مدیریت بیش از ۷۲ شهید تقدیم آرمان مقدس جمهوری اسلامی شده و در آخرت باید جوابگوی خون پاک شهیدان باشیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز بیشترین رضایت‌مندی مردم از نیروهای مسلح است و کارکنان نیروهای مسلح با رفتار و عملکرد خود فرهنگ ساز جامعه هستند.

محمودی با اشاره به اولویت‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: باید پیشگیری از وقوع جرم در اولویت اقدامات نیروهای مسلح قرار گیرد زیرا اگر اقدامات پیشگیرانه صورت نپذیرد آسیب‌های اندک موجود بیشتر خواهد شد.

استان کرمانشاه در جمع ۱۰ استان برتر سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور

غلام الواری رئیس پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح در آئین تکریم و معارفه اظهار کرد: قرآن کریم یکی از اهداف ارسال پیامبران را در کنار علم و تربیت فراهم کردن عدالت و عدالت خواهی معرفی کرده است.

وی افزود: نیروهای مسلح تأمین کنندگان امنیت کشور و بازوان مقدر نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند که سالم سازی محیط و پیشگیری و مصون نگه داشتن آنان از ارتکاب به جرم از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح تصریح کرد: ۲ نعمت وجود دارد که اهمیت آن برای انسان‌ها مشخص نبوده و آن نعمت امنیت و سلامتی است.

الواری خاطر نشان کرد: افزایش کارایی و ثمر بخشی با نظارت و بازرسی، افزایش تعامل با نیروهای مسلح، ارتباط مؤثر با دادگستری استان کرمانشاه، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع ساماندهی پرونده‌های مهم، ارتقا سطح آگاهی و ترویج قانون مداری از اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه در کشور بیان کرد: با اقدامات مؤثر صورت گرفته استان کرمانشاه همواره جز ۱۰ استان برتر در سازمان قضائی نیروهای مسلح بوده است و در بهره‌وری و آموزش رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

الواری گفت: باز سازی و تعمیر مجتمع قضائی استان کرمانشاه یکی از اقدامات مطلوب در سالیان گذشته بوده و مجوز ساخت مجتمع قضائی سرپل ذهاب با همکاری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع گرفته شده است.

گفتنی است، غلام الواری رئیس پیشین سازمان قضائی نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مدت ۱۲ سال در این سمت مشغول فعالیت بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها