فارس دی پی آر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زنجان به ۶۷ درصد رسیده است - فارس دی پی آر

پرویز قزلباش در گفتگو با فارس دی پی آر با بیان اینکه طی روزهای گذشته زدن ماسک در استان زنجان بسیار کاهش یافته است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۶۷ درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست.

وی با بیان اینکه در استان زنجان تعداد بیماران سرپایی رو به افزایش بوده است، اظهار کرد: زنجان نارنجی شده و این اصلاً خوب نیست.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا و دلتا در کشور جولان می‌دهد، گفت: درصد مشخصی برای میزان بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در استان وجود ندارد.

قزلباش با بیان اینکه مراجعه به مراکز درمانی ۱۶ ساعته طی هفته گذشته به ۶ هزار نفر رسیده است، ابراز داشت: میانگین رهگیری کرونایی به ازای هر فرد مثبت در استان هشت نفر است که در این حوزه نسبت به متوسط کشوری، زنجان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: طی هفته‌های آینده شاهد افزایش ویروس هندی و انگلیسی خواهیم بود و بیماران دارای بیماری زمینه‌ای و مزمن باید بیماری خود را کنترل کنند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم ضرورت ساماندهی روابط اجتماعی برای کاهش و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: باید دورهمی ها و مراسم عروسی با جمعیت محدود برگزار شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 269 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها