فارس دی پی آر رفع مشکلات مردم اولویت نخست منتخبان شورای شهر دزفول باشد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با منتخبان شورای شهر دزفول و ضمن تبریک به آنها اظهار کرد: انتخابات در دزفول و کشور با وجود مشکلات اقتصادی و شیوع بیماری کرونا اما با شور برگزار شد.

وی در ادامه جریان شورا را یک وحدت یکپارچه برشمرد و افزود: منتخبان شورای شهر دزفول باید با رعایت موازین و خرد جمعی به دور از جناح بندی، کار خود را به بهترین شکل انجام دهند و برای حل مشکلات، برنامه‌های دقیق داشته باشند؛ همچنین اینکه لازم است که تعارفات را کنار بگذارند و برای حل چالش‌های پیش رو مصلحت سنجی کنند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه فضای مجازی بسیار وسیع و غیرقابل پیش‌بینی است، تصریح کرد: این فضا مملو از اشخاصی است که در راستای تسویه حساب شخصی فتنه‌انگیزی می‌کنند که هر شخصیت دارای یک احترام و آبرو بوده و ممکن است ده‌ها فعالیت خوب و مثبت داشته باشد؛ حال یک نفر مطلبی را به اشتباه مطرح کرده باشد، نمی‌شود که زحمات آن شخص به زیر سوال برود؛ بنابراین در انتشار مطالب نباید نسنجیده و عجولانه اقدام کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هر فرد در شورا جایگاه کل شوراست، گفت: منتخبان شورای شهر پس از آغاز فعالیت خود، ارتباط با مردم را فراموش نکنند و دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به سابقه زیاد تمدنی، فرهنگ و ریشه‌های شهرستان دزفول افزود: لازم است که از ظرفیت فعالان تمام حوزه‌ها استفاده و از فعالیتشان تقدیر شود.

به گزارش مهر، در پایان جلسه، پرآور به عنوان یکی از منتخبان شورای اسلامی شهر دزفول خلاصه‌ای از اهداف و برنامه‌های آینده شورای شهر جدید دزفول را ارائه کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 282 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها