فارس دی پی آر رنج مردم از بی عدالتی‌ها است/تشکیل دولت اسلامی گام سوم انقلاب - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با اعضای کانون دانشگاهیان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اراده خود را تثبیت کردند و انتخاب خوبی را رقم زدند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید به مردم خراسان‌جنوبی به واسطه ممتاز شدن در حضور در انتخابات باید یک احسنت مضاعف گفت، بیان‌کرد: مردم با حُسن انتخاب در این شرایط ابهام‌آمیز بین‌المللی هوشیاری خود را تثبیت کردند.

عبادی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در واقع یک معجزه بود، ادامه‌داد: پیروزی انقلاب یک مسئله بود اما ایجاد دولت اسلامی یک موضوع دیگر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود بر این موضوع اشاره داشتند.

وی گفت: دولت و دولتمردان در واقع باید مربیان جامعه باشند و از این جهت بعد از دولت اسلامی بر مسئله جامعه اسلامی تأکید شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دولت‌ها زمانی می‌توانند مربی جامعه باشد که بر اساس قانون اساسی، آرمان‌های انقلاب و اسلام مقدمات رشد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی افراد را فراهم کند و عدالت تحقق یابد.

عبادی بیان‌کرد: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که عده‌ای پول‌های کلان و باد آورده داشته باشند و عده دیگر نان زن و بچه خود را از سطل زباله درآوردند، دولت اسلامی محقق نشده است.

وی افزود: انتخاب دولت و مجلس به این معنا نیست که آنان به تنهایی بروند و مشکلات را حل کنند، بلکه باید دولت و مجلس و مردم با همکاری و هم افزایی مسائل را حل کنند و مردم نیز همراه و همدل باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم از بی عدالتی‌ها ناراحت هستند، گفت: مردم کمبودها را تحمل می‌کنند ولی تبعیض و بی عدالتی و بی صداقتی آنان را رنج می‌دهد ولی اگر از مسئولین صداقت ببینند همکاری خواهند داشت.

عبادی با اشاره به اینکه تشکیل دولت اسلامی قدم سوم انقلاب است، اظهار کرد: دولتمردان باید از همه داشته‌ها در خدمت به مردم دریغ نداشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد موفقیت‌های کشور ما در شرایط کرونایی را کمرنگ جلوه دهند، بیان‌کرد: در محاسبه آمار شرکت کنندگان در انتخابات باید در نظر گرفت که حدود ۱۰ درصد نیز به خاطر کرونا نتوانستند مشارکت داشته باشند.

عبادی با اشاره به اینکه دولت به دانشگاه و دانشگاه به دولت باید نزدیک شود، یادآور شد: در اثر این هم افزایی و با کمک نخبگان باید مسائل کشور را حل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مشکل مردم ما بی عدالتی‌ها و نه کمبودها است، گفت: امیدواریم نتیجه همه اتفاقات در کشور و جامعه ما در نهایت به بلوغ سیاسی مردم ما منجر شود و احزاب سیاسی نیز در راستای حل مشکلات گام بردارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 256 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها