فارس دی پی آر رویه عدالت محوری در قوه قضائیه تداوم داشته باشد - فارس دی پی آر

به گزارش فارس دی پی آر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه حل مشکلات کشور به دست غرب ممکن نیست و نباید در انتظار آن‌ها بود، ابراز داشت: تجربه این چهار دهه نشان داد که دشمن تنها حفظ منافع خود در قبال کشورهای دیگر را دنبال می‌کند و هیچ زمان خیرخواه ملت ایران نبوده است.

وی بابیان اینکه گشودن گره مشکلات کشور تنها با تکیه زدن بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از نیروهای درون امکان‌پذیر است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هرکجا با یکدیگر اتحاد و همبستگی داشتیم دشمن مأیوس شده است لذا برای رفع چالش‌ها، نیازمند انسجام همه اقشار هستیم.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه علیرغم سایه‌افکنی کرونا در همه بخش‌ها به‌ویژه در انتخابات، اما شاهد حضور گسترده و چشمگیر همه مردم و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی بودیم، ابراز داشت: تجربه اثبات کرد که توطئه و دسیسه‌های دشمن هیچ‌گاه تمامی ندارد لذا تنها با عنصر وحدت می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

عبدوس بابیان اینکه تحریم‌ها، برجام و مشکلات خاص اینها نیز به قوت خود باقی است، تصریح کرد: این موارد نشان می‌دهد که اختلاف و تفرقه جایی در درون کشور ندارند لذا حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور حائز اهمیت است.

وی افزود: انتظار می‌رود رویه عدالت محوری قوه قضائیه نیز با انتصابات جدید همچنان تداوم داشته باشد که البته رئیس جمهور منتخب نیز با همین رویکرد با رقبای انتخاباتی دیدار کرد تا با راهکارهای آنان برای رفع چالش‌ها بتواند در راستای بهبود اوضاع کشور استفاده کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : استانها تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها